Zapisz na liście ulubionych
Stwórz nową listę ulubionych

HarperCollins Polska – Zespół

Wydawnictwo HarperCollins Polska jest częścią międzynarodowej grupy HarperCollins Publishers, co daje silne podstawy oraz duże zaplecze wiedzy i możliwości – doświadczenie, z którym niewielu może rywalizować.

Najważniejszą częścią polskiego oddziału są jednak ludzie, grupa osób o otwartych umysłach, kreatywnych i zaangażowanych, którzy wykorzystują nadarzające się szanse, a gdy napotykają przeciwności, śmiało stawiają im czoło.

Zespół HarperCollins Polska dobrze zna rynek wydawniczy i wie, jakich książek potrzebują współcześni czytelnicy. To profesjonaliści, dla których praca jest jednocześnie misją i pasją. Specjaliści w swoich dziedzinach, którzy nie ustają w poszerzaniu swojej wiedzy i kompetencji, nie boją się wyzwań, stale udoskonalają warsztat i wyczuwają każdą zmianę w świecie książek.

Zapewniamy dedykowaną dystrybucję zarówno na rynku księgarń, hurtowni, jak i w sieciach marketowych i on-line’owych. Na bieżąco monitorujemy zachowania czytelnicze i konsumenckie. Przykładając wagę do innowacji i postępu technologicznego, nie tylko reagujemy na popularne trendy rynkowe, lecz także sami kreujemy nowe, zdobywając tym samym coraz szersze grono czytelników i odbiorców. Prowadzimy również działania propagujące czytelnictwo, zachęcając dzieci do czytania, proponując bibliotekom i szkołom narzędzia (scenariusze lekcji, plakaty, zakładki) wychodzące poza kanon lektur szkolnych – a wszystko po to, by przekonać młodych ludzi, że książka i czytanie mogą być pasjonującym przeżyciem!  

Jest to zarazem zespół, który wie, że gra do jednej bramki. Każdy z pracowników może liczyć na wsparcie kolegów – hasło „team work” w HarperCollins Polska nie stanowi jedynie pustego sloganu. Działy wydawniczy, produkcji, sprzedaży i finansów oraz marketingu ściśle ze sobą współpracują – dzięki temu, że słuchamy siebie nawzajem, konsultujemy się ze sobą, doradzamy sobie, możemy wydawać książki ciekawsze, w interesującej szacie graficznej, lepiej dopasowane do współczesnego odbiorcy, tak dorosłego, jak i dziecięcego.

Cieszymy się, że możemy razem pracować dla małych i dużych czytelników.  

pixel